• SOKO ŠTARK
  • Smoki Mega Hrrrsker
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • Bananica

    Bananica

    Jedina prava

  • Smoki

    Smoki

    Jedan je Smoki.

  • Najlepše želje

    Najlepše želje

    Najlepše je tek tako.

  • Prima

    Prima

    Jedino sa Primom.

  • Štark Keksi

    Štark Keksi

    Fino, prhko, lako topljivo

  • Napolitanke

    Napolitanke

    Miris detinjstva.

  • Sweeet

    Sweeet

    Budi sweeet
    probaj sweeet!

  • Sweeet

    Integrino

    Pun ukus zdravlja!

Chipsos nastavlja sa svojom komunikacijom "MNOGOS DOBROS" kroz regionalnu integrisanu kampanju, sa ključnom porukom "Probaj samo jedan da probaš "

​Roditelji su naš najvažniji oslonac u životu, ljudi koji nas bezrezervno vole i predstavljaju stub našeg odrastanja, ali svi ponekad u životu požele i da nam budu prijatelji. To je onaj  trenutak kada misle da su "cool", kada veruju da razumeju naše potrebe i da mogu da se uklope u naše društvo. Ovaj univerzalni trenutak u životu svakog od nas dovodi nas do nove kampanje Chipsos-a u kojoj Branislav Brstina u ulozi "modernog ćaleta" od trenutka kada proba Chipsos pokušava na sve načine da ostane u mlađem društvu i sa njima deli "Chipsos zarazu".  Srđan Dragojević, jedan on najpoznatijih reditelja regiona, režirao je ovaj spot za Chipsos čime je za glavnu zvezdu imao upravo najvažniju, propratnu stvar filma - čips čiji kvalitet i ukus se mogu porediti samo sa najboljim filmskim ostvarenjima. 

Novi televizijski spot Chipsos-a pokazuje važnost i jedinstvenost svakog pojedinačnog tržišta na kojima se ovaj proizvod nalazi na policama prodavnica. Za ovaj spot nisu rađene adaptacije jednog rešenja već je Brstina, jedan od najduhovitijih komičara regiona, svaku reč, šalu i sleng izveo na potpuno drugačiji, univerzalni način u duhu jezika tinejdžera Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Makedonije i Slovenije. Kako bi smo sve ove različitosti, a opet i sličnosti prikazali na najpristupačniji način svim ljubiteljima našeg čipsa, nezavisno od države iz koje potiču, Štark je osmislio Facebook aplikaciju u okviru koje možete gledati i nastavljati jedan isti spot na različitim jezicima regiona. Tako slobodno možemo reći – "Jedi Chipsos da te ceo svet razume".

Chipsos

Chipsos

Chipsos

Chipsos

Chipsos