• SOKO ŠTARK
  • Smoki Mega Hrrrsker
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • SOKO ŠTARK
  • Bananica

    Bananica

    Jedina prava

  • Smoki

    Smoki

    Jedan je Smoki.

  • Najlepše želje

    Najlepše želje

    Najlepše je tek tako.

  • Prima

    Prima

    Jedino sa Primom.

  • Štark Keksi

    Štark Keksi

    Fino, prhko, lako topljivo

  • Napolitanke

    Napolitanke

    Miris detinjstva.

  • Sweeet

    Sweeet

    Budi sweeet
    probaj sweeet!

  • Sweeet

    Integrino

    Pun ukus zdravlja!

WhatsApp Sweeeters!

Sweeet aktivirao fanove preko WhatsApp-a

U poslednje vreme, zapažen je opadajući trend korišćenja Facebook-a među tinejdžerima. Oni polako prelaze na druge društvene mreže i instant messaging aplikacije. Sweeet, kao brend čija primarna ciljna grupa jesu tinejdžeri, prepoznao je ovu promenu i pronašao novi kanal komunikacije. Prva WhatsApp aktivacija u regionu, Sweeeter izazovi, je započeta 03.06.predstavljanjem misterioznog brend ambasadora na Facebook stranici, Sweeeter-a, i pozivanjem fanova da mu pošalju zagonetku. Dalja komunikacija sa fanovima je nastavljena preko WhatsApp-a. 

Sweeet WhatsApp

Iako je aktivacija „Sweeeter izazovi“ nagradnog karaktera, glavna motivacija za započinjanje konverzacije nije bio poklon, već iskustvo komuniciranja sa omiljenim brendom kakvo se retko pruža. Fanovi su preko WhatsApp-a slali fotografije, pesme, smišljali slogane, stvarali umetnost inspirisanu Sweeet-om, crtali, pevali mu pesme, hvalili ga na nekoliko različitih jezika...

Sweeeter je u toku prvih deset dana aktivacije generisao impresivnu količinu UGC-a i taj trend se nastavlja iz nedelje u nedelju tokom juna meseca tokom koga će trajati Sweeeter izazovi  aktivacija.

Ispostavilo se da su fanovi Sweeeta spremni da urade mnogo za svoju omiljenu čokoladicu.

Sweeet WhatsApp 01

WhatsApp je specifičan kanal komunikacije i postoji par izazova koji sprečavaju brendove da se upuste u avanturu sa istim. Pre svega, WhatsApp podrazumeva komunikaciju „1 na 1“ sa ciljnom grupom. Osim toga, razgovor započinju isključivo fanovi, onda kada oni žele i na način na koji se njima sviđa. Ono što je sigurno je da će brendovi koji prepoznaju promenu u ponašanju svojih ciljnih grupa imati bolje šanse da opstanu na društvenim mrežama, pa i na tržištima na kojima nastupaju.